شهریه مدارس غیردولتی بزودی اعلام می شود
نوشته شده توسط : brezzers

روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش روز پنجشنبه به نقل از فرشته حشمتیان در گردهمایی كارشناسان امور شوراها، انجمن اولیا و مربیان و امور زنان آموزش و پرورش كرمانشاه افزود: شهریه مدارس غیردولتی كه قبلا پایه ثابتی نداشت در سال تحصیلی جاری ثابت شد و از مقطع ابتدایی 350 هزار تومان راهنمایی، 450 هزار تومان و متوسطه 600 هزار تومان اخذ می شد.

وی افزود: امسال نیز الگوی ثابت شهریه اعلام خواهد شد و بزودی شهریه سال آینده تحصیلی با درصدی افزایش نسبت به سال جاری اعلام می شود.

وی در ادامه با اشاره به اینكه در راستای برنامه های تحولی در آموزش و پرورش مثلث خانه - اجتماع - مدرسه، محور تربیت در آموزش و پرورش است، گفت: باید آموزش و پرورش تقویت شود و این تقویت با پشتیبانی خانواده ها صورت می گیرد.

حشمتیان گفت: نقش و مسوولیت خانواده ها در تربیت فرزندان یك نقش كلیدی است.

وی با بیان اینكه 20 میلیون ولی دانش آموز در كشور داریم گفت: اولیاء نقش موثری در كمك به آموزش و پرورش برای رسیدن به اهداف تعلیم و تربیت دارند.

رییس سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشاركت های مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش در ادامه تصریح كرد: 680 شورای آموزش و پرورش در سطح كشور وجود دارد كه هم اكنون 75 درصد اعضای شوراهای آموزش و پرورش در كشور از مدرك تحصیلی لیسانس برخوردار هستند.

وی از شوراهای آموزش و پرورش به عنوان ظرفیت خوب یاد كرد و گفت: این شوراها نقش بسیار مهمی در تحقق اهداف تربیتی و آموزشی دانش آموزان دارند.

حشمتیان با بیان اینكه هم اكنون آموزش و پرورش كشور ما ایام طلایی را سپری می كند، توضیح داد: در راس آموزش و پرورش وزیری است كه خودش از جنس معلمان است و همه مقاطع را پشت سر گذاشته و به خوبی به همه مشكلات آگاه است.

وی در پایان این همایش از خانواده ها خواست تا با تعامل بیشتر با آموزش و پرورش، این نهاد را در تربیت نسل آینده كمك كنند.

567/ 1645





:: برچسب‌ها: موسیقی ,
:: بازدید از این مطلب : 519
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: